FAQ - Levering, retourneren en reparatie

De vragen in de FAQ zijn bedoeld om de meest gestelde vragen te beantwoorden.

 

Antwoorden op vragen betreffende levering, retouren en defecten, kunnen wij alleen beantwoorden als het product bij ons is aangeschaft. Is het artikel niet via deze website gekocht? Dan raden wij aan om met de vraag betreffende levering, retouren en defecten naar de klantenservice van de (web)winkel te gaan waar het Vitamix artikel wel is aangeschaft.

Dit is natuurlijk erg belangrijk! Wij streven ernaar om de bestelling binnen 1 á 2 werkdagen te leveren.

U kunt de bestelling volgen in de verstuurde track en trace. Mocht u geen track en trace hebben ontvangen, raden wij u aan contact met ons op te nemen.

Nee, helaas is dit niet meer mogelijk.

Nee, dit is nog niet mogelijk.

Bestellingen met een waarde boven de €39,00 worden gratis bezorgd. Onder de €39,00 worden verzendkosten van €6,95 gerekend.

U kunt het artikel binnen 14 dagen na ontvangen van de bestelling (ongebruikt en in de originele staat) retourneren. Dit kunt u doen door contact met ons op te nemen.

In de handleiding van het product staat een pagina met wat te doen bij problemen. Staat de melding er niet tussen, neem dan contact op met de klantenservice.

Dat is zeker mogelijk. Wij raden u aan om contact op te nemen met de klantenservice.